www.carolineosteraas.blogspot.com

tirsdag 18. november 2008

what's life for me

musikk er noe av det viktigste i værdagen min. jeg hører på det hele tiden. når jeg står opp, går jeg rett på badet og skrur radion på energy. det er alltid så bra musikk der, bortsett fra at de spiller det samme om og om igjen. jeg elsker å høre på musikk uansett, det får meg til og tenke. tenke på alt mulig rart, som enten har betydning eller ikke. ofte bruker jeg å søke opp sangtekster, fordi utrolig mange har så bra tekst. jeg hører på det mest egentlig, både rock til listepopp. hihii

hva liker du og høre på? vet du av noen bre sanger? :D:D


Nick Lachey - Run to me

Over your head,
Trying not to drown.
Reaching for a breath,
Before it drags you down.
Caught in between,
All the pain you feel,
You lost control,
You're letting go,
But I never will .


I'm holding on for you,
I'm fighting for your life.
And when you're blinded by this jaded world,
I'll be your eyes.
Even if you fall,
I won't let you break.
When all the noise is telling you
To run away,
Run to me.

Day after day,
After all you seen,
Its alright if you feel like unraveling.
I'll be right here.
I'm pushing out the walls,
To find the place,
Where you can say,
Brave through it all.

I'm holding on for you,
I'm fighting for your life.
And when you're blinded by this jaded world,
I'll be your eyes.
Even if you fall,
I won't let you break.
When all the noise is telling you
To run away,
Run to me.

When I was lost,
Hanging on by a thread.
I knew I could run to you,
To find myself again.

I'm holding on for you,
I'm fighting for your life.
And when you're blinded by this jaded world,
I'll be your eyes.
And even when you fall,
I won't let you break.
When all the noise is telling you
To run away,
Run to me.
(Baby run to me)

one tree hill.
















dette er desidert den beste serien!!
jeg elsker den. det er like spennede vær gang, og jeg lever meg sånn inn.
tv er ikke noe jeg vanligvis bruker tiden min på, men oth er et must.
jeg har akkurat sett det på tv norge nå, så jeg tenke jeg skulle skrive et lite innlegg.
serien er så meningsfull, det handler om typiske ting som kan skje i ungdoms tiden. alt er så gjennomført.
hvis du ikke har sett det før, anbefaler jeg deg det. både til gutter og jenter. :D

Sophia bush er forbildet mitt, jeg digger henne. hun er en utrolig bra skuespiller, som hun da spiller den sexy, bitchy, men likevell søte Brooke Davis. jeg er også fan av Chad Michael Murray som spiller Lucas Scott i serien (som er alle jenters drøm, i'm a right?)

det er ikke alltid like lett og godta at du pluttselig har en halvbror på basketball laget ditt. At dere hater hverandre og har samma far, men alt han ønsket var at Lucas var en flekk på lakenet. igjennom serien får du se hvordan Lucas takkler å ha en far som aldri har stilt opp for han, som forlot moren hanes mens han enda var baby. fra løgn og bedrag til utro og bestevenner. rundt dette er det mange spørsmål og ting som trengs svar på.


ser du på one tree hill? hvem er din favoritt i serien? :)