www.carolineosteraas.blogspot.com
tirsdag 18. november 2008
one tree hill.
dette er desidert den beste serien!!
jeg elsker den. det er like spennede vær gang, og jeg lever meg sånn inn.
tv er ikke noe jeg vanligvis bruker tiden min på, men oth er et must.
jeg har akkurat sett det på tv norge nå, så jeg tenke jeg skulle skrive et lite innlegg.
serien er så meningsfull, det handler om typiske ting som kan skje i ungdoms tiden. alt er så gjennomført.
hvis du ikke har sett det før, anbefaler jeg deg det. både til gutter og jenter. :D
Sophia bush er forbildet mitt, jeg digger henne. hun er en utrolig bra skuespiller, som hun da spiller den sexy, bitchy, men likevell søte Brooke Davis. jeg er også fan av Chad Michael Murray som spiller Lucas Scott i serien (som er alle jenters drøm, i'm a right?)
det er ikke alltid like lett og godta at du pluttselig har en halvbror på basketball laget ditt. At dere hater hverandre og har samma far, men alt han ønsket var at Lucas var en flekk på lakenet. igjennom serien får du se hvordan Lucas takkler å ha en far som aldri har stilt opp for han, som forlot moren hanes mens han enda var baby. fra løgn og bedrag til utro og bestevenner. rundt dette er det mange spørsmål og ting som trengs svar på.
ser du på one tree hill? hvem er din favoritt i serien? :)
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar