www.carolineosteraas.blogspot.com

lørdag 31. januar 2009

forskjellige øyne - forskjellig verden

Hva er definisjonen på perfekt? er ikke det som å si at alle er det. For ALLE gjør feil engang, noen gjøre store og andre mindre. Det er øyet som ser..

Hva er din definisjon på perfekt?

mandag 26. januar 2009

one tree hill

JEG ER HEKTA! Har sett fra første sesongen til tredje sesongen nå, skal se resten senere! Serien er drit bra. Jeg følte jeg trengte en liten "break" midt oppi ryddinga på rommet mitt, siden det er veldig slitsomt selv om jeg faktisk liker å rydde. Det er så godt etterpå, legge seg i nyreiet seng og våkne dagen etter å du kan faktisk gå til badet uten å rammle eller rive ned ett eller annet. Det føles så godt, jeg er stolt av meg selv. For rommet mitt så faktisk ikke ut ..

meenmen. Imorgen skal jeg få prøvd å blogget noe mere spennende, enn om meg og rotet mitt.

klem, carroo!

trøtt

Hallo? det er jo helt sykt! klokka er allerede halv 3. jeg får ikke sove, å det plager meg veldig. dette skjer ofte, hvertfall på søndager. pappa sier alltid at jeg ikke får sove når jeg sover så lenge på dagene i helgen, jeg vet han har rett. men jeg nekter alltid på det, fordi jeg vil sove lenge! det er godt å sove lenge og tenke at det ikke er skole. dessuten er jeg rå sliten, trøtt og utslitt.. men jeg får ikke sove likevel. så tenkte jeg skulle sette meg på datan med det samme.
men skal prøve å sove litt nå, trenger det virkelig. godnatt ;D

flere som sliter med dårlig døgnrytme?

søndag 25. januar 2009

;>

when I opened myself, you closed every door, because the trust went apart. I never felt I had a chance to make things right again, when the only voice I hear is telling me I can't.

I love you, whether it’s wrong or right


helga

denne helga må ha vært den slappeste helga på lenge. jeg har sittet inne for det meste å sett one tree hill, siden jeg har alle sesongene nå. smoothie er standar til oth, så det ble det også nok av i helga. ser frem til å starte å trene nå, det skal bli godt å komme i form igjen! igår var jeg foresten en tur til asgeir, vi gjorde ikke så my akkurat. spise oss feite på godteri så film og spiste enda mer godteri.. :)

hvordan var din helg? ;>

fredag 23. januar 2009

back in pink

heia ;D
vi hadde nyttårsball på onsdag. har ikke fått tatt så mange bilder, fordi kamera mitt er blitt ødelagt ;( som da er utrolig kjedelig! men det
fikser jeg forhåpentligvis snart!

akkurat nå: sitter i sengen min med datan på fanget. har også en stor godteri pose ved siden av meg. hihi
I kveld:
vet ikke hva jeg skal i kveld. har egentlig ikke nå store planer. godt å slappe av litt og! Ser frem til: ser frem til vinterferien, skal kanskje til Sverige og besøke søstra mi :)
Ønsker: ønsker meg nytt kamera, iPhone, ny seeeng!
Savner: savner når jeg gikk i 9ende. alt var så koselig da. skolen var mer chill da, fordi det var ikke like viktig som i år, men gleder meg til å starte på videregående!