www.carolineosteraas.blogspot.com

mandag 26. januar 2009

trøtt

Hallo? det er jo helt sykt! klokka er allerede halv 3. jeg får ikke sove, å det plager meg veldig. dette skjer ofte, hvertfall på søndager. pappa sier alltid at jeg ikke får sove når jeg sover så lenge på dagene i helgen, jeg vet han har rett. men jeg nekter alltid på det, fordi jeg vil sove lenge! det er godt å sove lenge og tenke at det ikke er skole. dessuten er jeg rå sliten, trøtt og utslitt.. men jeg får ikke sove likevel. så tenkte jeg skulle sette meg på datan med det samme.
men skal prøve å sove litt nå, trenger det virkelig. godnatt ;D

flere som sliter med dårlig døgnrytme?

Ingen kommentarer: