JEG ER HEKTA! Har sett fra første sesongen til tredje sesongen nå, skal se resten senere! Serien er drit bra. Jeg følte jeg trengte en liten "break" midt oppi ryddinga på rommet mitt, siden det er veldig slitsomt selv om jeg faktisk liker å rydde. Det er så godt etterpå, legge seg i nyreiet seng og våkne dagen etter å du kan faktisk gå til badet uten å rammle eller rive ned ett eller annet. Det føles så godt, jeg er stolt av meg selv. For rommet mitt så faktisk ikke ut ..
meenmen. Imorgen skal jeg få prøvd å blogget noe mere spennende, enn om meg og rotet mitt.
klem, carroo!
www.carolineosteraas.blogspot.com
mandag 26. januar 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar