www.carolineosteraas.blogspot.com

fredag 23. januar 2009

back in pink

heia ;D
vi hadde nyttårsball på onsdag. har ikke fått tatt så mange bilder, fordi kamera mitt er blitt ødelagt ;( som da er utrolig kjedelig! men det
fikser jeg forhåpentligvis snart!

akkurat nå: sitter i sengen min med datan på fanget. har også en stor godteri pose ved siden av meg. hihi
I kveld:
vet ikke hva jeg skal i kveld. har egentlig ikke nå store planer. godt å slappe av litt og! Ser frem til: ser frem til vinterferien, skal kanskje til Sverige og besøke søstra mi :)
Ønsker: ønsker meg nytt kamera, iPhone, ny seeeng!
Savner: savner når jeg gikk i 9ende. alt var så koselig da. skolen var mer chill da, fordi det var ikke like viktig som i år, men gleder meg til å starte på videregående!


Ingen kommentarer: