www.carolineosteraas.blogspot.com

søndag 25. januar 2009

helga

denne helga må ha vært den slappeste helga på lenge. jeg har sittet inne for det meste å sett one tree hill, siden jeg har alle sesongene nå. smoothie er standar til oth, så det ble det også nok av i helga. ser frem til å starte å trene nå, det skal bli godt å komme i form igjen! igår var jeg foresten en tur til asgeir, vi gjorde ikke så my akkurat. spise oss feite på godteri så film og spiste enda mer godteri.. :)

hvordan var din helg? ;>

Ingen kommentarer: